Selecteer een pagina

IMG_3279Ben je nog volop in de zomerstemming (maar moet je stiekem wel weer aan de slag)? Dan loop je het risico marketing misser nummer 2 te maken. Of ben je druk in de weer om het nieuwe seizoen goed van start te gaan? Let op, marketing misser nummer 1 ligt op de loer. Goed nieuws! Met het tegenovergestelde van marketing misser nummer 3 creëer je marketing miracles.

Er zijn in mijn ogen 3 marketing missers, die ervoor zorgen dat veel spirituele ondernemers worstelen met het omzetten van hun gave in geld en hun bedrijf niet naar een volgend niveau krijgen.

1. Traditionele Marketing: vast in de aarde

De eerste marketing misser is het toepassen van Traditionele Marketing. Traditionele Marketing werkt vanuit de lagere chakra’s en is gebaseerd op schaarste bewustzijn. Wanneer het op marketing aankomt, denk je misschien dit zelf wel even te kunnen doen met een beetje hulp van vrienden. Je hebt een vriend die wel een website wil bouwen en een vriendin die flyers ontwerpt. Je gaat vol enthousiasme aan de slag, maar loopt vast in de harde aarde. Dit komt doordat Traditionele Marketing niet resoneert met spirituele ondernemers. Je verliest focus en het plezier in marketing, concludeert dat het voor jou niet werkt en zoekt alternatieve manieren om de eindjes aan elkaar te knopen (Airbnb, parttime baan oppakken, onder je prijs werken).

2. Visualiseren: zweven in de hemel

Een andere marketing misser is blijven steken in visualiseren. Visualiseren werkt vanuit de hogere chakra’s. Je visualiseert je suf en hoopt er het beste van. Je blijft zweven in de hemel en je plannen worden niet gematerialiseerd. Visualisatie is een prachtig middel om te integreren in je marketing, maar is op zichzelf staand niet genoeg om je bedrijf naar een hoger plan te brengen.

3. Niet toepassen van Spirituele Marketing: hemel op aarde

De grootste marketing misser is het niet toepassen van Spirituele Marketing. Spirituele Marketing werkt vanuit alle chakra’s en is gebaseerd op een bewustzijn van overvloed. Als spirituele ondernemer heb je een flinke stap voor op andere ondernemers. Je hebt misschien een minder goed ontwikkeld zakelijk inzicht, maar wel heel veel kennis over de universele wetten en de chakra’s. Zonde dus om deze kennis niet in te zetten voor de groei van je onderneming! Maar hoe werkt dat Spirituele Marketing?

Speciaal voor spirituele ondernemers zoals jij, heb ik het Chakra Marketing System© ontwikkeld. Door een marketing systeem toe te passen dat gedegen marketing kennis integreert met het chakra systeem, kunnen spirituele ondernemers de waarde(ring) krijgen die ze verdienen. Eén van mijn klanten zegt hierover:

Suzanne werkt met een uniek spiritueel marketing model, dat voor mij heel helder werkt en goed resoneert, doordat het gebaseerd is op de chakra’s. Het heeft mij een nieuwe, positieve kijk op marketing gegeven. – Kirsten Drooger, Ayurveda therapeut en yogadocente, Kayaveda

Zelf kennis maken met het Chakra Marketing System en leren hoe je dit kunt inzetten om een doorbraak te maken met je bedrijf? Kom naar het Transform your Gift into Profit Event op 3 & 4 oktober in Amsterdam. Je vindt hier meer informatie.

Het leven is je gift. Wat je van je leven maakt en hoe je de aarde achterlaat is jouw gift aan de wereld – Anodea Judith

Volg je hart!

Namasté,

Suzanne

PS Meer informatie over het Transform your Gift into Profit event vind je hier.